2010. június 8., kedd

39

14 megjegyzés:

  1. Prospero eltöri pálcáját.

    Mennyibe kerül egy új? A további blosszák érdekében akár össze is adjuk!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, lehet, hogy nem derül ki egyértelműen az utolsó kockából, de a tábla nem most tört el, hanem már vagy két hónapja. Azóta így használom, és teljesen jó. Az uccsó panelen éppen összeillesztem a két darabot. De tényleg kétféleképpen lehet értelmezni... Nem baj, ennyi agytorna kell a népnek!

    VálaszTörlés
  3. Dehogynem, én nem figyeltem rendesen. A második kocka nagyon is egyértelmű. Csak nem aludtam, és engem meg épp nincs, aki most összerakjon...

    VálaszTörlés
  4. Nem, nem csak te értetted félre, szóval ebből gondolom, hogy tényleg nem teljesen egyértelmű a vége.

    VálaszTörlés
  5. én sem jöttem rá.
    és miért vagy meztelenül?

    lala

    VálaszTörlés
  6. Nekem teljesen egyértelmű volt. Mondjuk dolgoztam fával, ismerős a mozdulat... :) De ismerős.

    VálaszTörlés
  7. lala: Hát tudod én már csak így tudok rajzolni, ha nincs rajtam ruha. Nudi-drawing. De inkább nem poénkodok tovább, mert még a végén kínossá válik.

    zhal: De te gyakorlott képregényolvasó vagy! Egyébként szerintem tényleg nem nehéz rájönni. Mindegy, úgyis fejleszteni kell az emberek vizuális értelmező képességét.

    VálaszTörlés
  8. rá lehet jönni, ha nekem is sikerült.
    ezek szerint kezd otthon is jó idő lenni? mert itthon már nagyon meleg van. hihi
    októberig félmeztelen stripek, vagy..

    VálaszTörlés
  9. apropó nudi drawing - van kinek csak így megy. volt egy csoporttársam aki csak így tudott megfelelően tanulni. koliban lakott és azokban az időszakokban, amikor gyakran volt ott a szobatársa sehogy sem bírta megírni a szakdogáját. végül a kellemetlen lakótárs elutazott egy jó időre. azonnal levetkőzött, és utána tudott rendesen dolgozni. jó is lett a dolgozata.

    VálaszTörlés
  10. Én Flóra által találtam a blogodra miután már az American Elf-et végigrágtam. Nagyon jók a stripek így tovább.

    VálaszTörlés
  11. Ditti: Legszívesebben egész nap egy kád hideg vízben ülnék, olyan meleg van. De még mielőtt bárki megkérdezi: nem, arról nem rajzolnék stripet, hiába szexi meg mittudomén. De egyébként igen, ha októberig ilyen idő lesz, az azt jelenti, hogy azokban a stripekben, amik otthon játszódnak, nagyrészt póló nélkül leszek látható. Lehet, hogy elkezdek gyúrni is, hogy nyár végére kötött izmokat rajzolhassak magamnak. Viszont talán túlságosan is optimista vagy azzal az októberrel...

    Space: Ez a "van egy haverom, aki..."-típusú szöveg? Ne érts félre, naná, hogy csak viccelek!

    Laci: Köszi szépen, bár most így elsőre fogalmam sincs, ki az a Flóra (ismerek párat).

    VálaszTörlés
  12. Ja hát igen kicsit írhattam volna pontosabban is ha már írtam :D De amugy Gulyás

    VálaszTörlés
  13. szia Gergő, igen én is olvasom a blogod:) am Eszti barátnője vagyok, ha még mindig nem esne le:D de tényleg nagyom szuper, kezdek függő lenni...:D

    VálaszTörlés
  14. Sejtettem én!
    És tök jó, hogy te/ti is olvasod/olvassátok! Mellesleg addig örüljetek, amíg nem lesztek tőle olyan értelemben függők, mint én...

    VálaszTörlés