2010. július 11., vasárnap

72

7 megjegyzés:

  1. Ó a trutymó titka:D de szerettem :)

    VálaszTörlés
  2. Igazából én az első filmet szeretem. És magyarul! Hihetetlen, hogy Rékasi Károly volt Raffaello magyar hangja, Csonka András pedig Donatelloé!

    VálaszTörlés
  3. Most akkor mindenki sikeresen meggyőzte már önmagát és meg akarja győzni a másikat is ugyanarról...? :)

    Vajon juthat-e az ember a valóság ismeretére csupán a gondolkodás által? (bocs)

    VálaszTörlés
  4. Valami ilyesmiről van szó.
    :)

    VálaszTörlés
  5. Részben arról van szó, hogy Gergő rosszul emlékszik erre a dologra, ami amúgy nem csoda. Öt-hat éves volt. Mi viszont jól emlékszünk, mert magunktól hétszentség, hogy el nem mentünk volna Újpestre, az Alkotmány moziba, A trutymó titka című műremekre, noha tény, hogy elég gyerekes vagyok. De ennyire nem. Mi egyszerűen nem emlékezhetünk rosszul, és ez meg egyáltalán nem érdem.

    A pszichológiai része az más dolog, az itt egy jó kis játék. És hát jó játék lett, jó kis strip.

    VálaszTörlés
  6. Biztos, hogy én emlékszem jól, kár vitatkozni!

    VálaszTörlés
  7. :) :)
    szerintem zseniális, minden tekintetben.

    VálaszTörlés