2010. június 13., vasárnap

44

14 megjegyzés:

  1. Gergő, vannak már tárgyalások nyomtatott megjelenésre? :)

    VálaszTörlés
  2. Tomster: nincsenek. Én még azt se tudom, a kommentelőkön kívül hányan olvassák ezt a blogot. Érdemben meg még pláne nem beszéltem erről senkivel.

    Adri: Hát, tudod, ha már egyszer a 10. stripnél elmulasztottam a poént, igyekszem bepótolni...

    VálaszTörlés
  3. ilyen könnyen nem úszod meg a képregényírás keresztjét.

    lala

    VálaszTörlés
  4. könyvespolcom éke lenne egy nyomtatott példány.

    VálaszTörlés
  5. Oh. Hát akkor majd rágyúrok a témára. Bár fogalmam sincs, ki vállalná be kötetként. És ahhoz még egyébként is minimum 50 db strip kéne, az alatt nincs sok értelme a dolognak.

    VálaszTörlés
  6. Akkor csak így tovább! Egyébként két kötet még jobban mutatna a polcomon :)
    b.

    VálaszTörlés
  7. A látogatottságot, ha már úgyis kuglis a blog, az analytics-en jól tudod méregetni ( http://www.google.com/analytics/ ).

    Más. Tegnap megláttam egy magánkiadású képregényt, a lapozgatós kaland-könyvek mintájára (lap alján választhatsz a lehetőségek közül és más-más oldalra kell lapozni a folytatásért, sok (~30) történet kerekedhet ki)... Ebben a példában az alapszitu szintén hétköznapi szereplő - munka - csajok körforgásban van, de belecsúszhat bármi, világmegváltás, összeesküvés-elmélet, zombik, vagy egy jól sikerült házibuli. Nem véletlen, hogy említem, szerintem passzol a stílusodhoz (meg hogy mennyire látványos néha a témakeresésed)... :)

    Itt: http://www.terrytoledo.com/sid/

    VálaszTörlés
  8. b: Két kötet? Az még sok-sok strip.

    zhal: Ez a Sid-es képregény jópofa. De mit akarsz ezzel sugallni? Nekem is valami ilyesmit kéne csinálnom a stripekben? Vagy a stripek helyett?

    VálaszTörlés
  9. Dehogy, csak a gondolataim ide kapcsolták... Nehogymá sugalljak bármit is! :) Komolyan.

    VálaszTörlés
  10. Megint a bor segített. :)

    Egyébként jól csinálod amit csinálsz, csak sajnos ez semmire sem garancia. De drukkolok neked.

    VálaszTörlés
  11. Teljesen igaz, nincs garancia rá, hogy ez a színvonal - legyen az akármilyen - a továbbiakban is így marad. De én nem is szeretem a "garanciákat". Minden nap vért izzadok, hogy elkészüljek az aznapi stripemmel. Sokszor az utolsó pillanatban sem tudom, mit fogok rajzolni. De csinálnom kell, mert eldöntöttem, hogy életemben először ezt az egy dolgot végigviszem. (Hogy mit jelent a "végig", az megint más kérdés.) Nem hiszem, hogy én vagyok az egyedüli ember az országban, aki meg tudná ezt csinálni. Viszont jelenleg én vagyok az egyetlen, aki csinálja.
    De köszönöm a drukkolást, úgy általában is mindenkinek, anélkül kevésbé menne, az tuti!

    VálaszTörlés
  12. Kicsit értetlenkedem ezen. Úgy tudom, ezt szereted a legjobban csinálni, és jól láthatóan megy is neked, ezt te is tudod. Tehát a technika nem okozhat gondot. Imádjuk a stílusodat, a laza tollvonásokat, az ábrázolás- és látásmódodat. A saját életedből vett eseményeknél pedig keresve sem lehetne jobb, színesebb, érdekesebb, realisztikusabb, és talán humorosabb témákat találni. Legalábbis kívülállóként így gondolom. Ráadásul tényleg saját ötleted volt, úgyhogy ennél nagyobb szabadságot elképzelni sem lehet ebben a kategóriában. Ne tessék panaszkodni, csak így tovább, mert megéri. :)

    VálaszTörlés
  13. Tudom én, csak ugye mindennek két oldala van. Mikor elkezdtem, sokkal lazább melónak gondoltam, mint a korábbi dolgaimat, de hamar kiderült, hogy napi szinten minimum ugyanannyit kell vele pöcsörészni, mintha egy százoldalas képregényen dolgoznék, úgyhogy be kellett látnom, hogy ez bizony munka a javából. Hülye voltam, amiért ezt a picivel realisztikusabb stílust választottam, mert ettől ugyan tényleg lelke lesz a stripnek, viszont háromszor annyi időbe telik megrajzolni egy panelt, mintha a kezdetektől fogva stilizáltabbra vettem volna a figurát.
    Na, nem panaszkodom, inkább megyek, megrajzolom a mait.

    VálaszTörlés