2010. május 6., csütörtök

6

3 megjegyzés:

  1. ó, a kakaóscsigákon szerintem valami átok ül mostanában!
    egy baross utcai pékségnél kértem a múltkor kettőt (amúgy nem szeretem, csak vesztettem egy fogadáson), a kiszolgáló nő erre egy szót sem szólt, csak nézett rám eltorzult arccal, lecsapta a pultra a szedőcsipeszt, aztán hangosan káromkodva és félig sírva elvonult.
    megsemmisülve álltam ott még vagy egy percig, azon filózva, hogy lehetséges-e az, hogy valami különösen durva sértés bukott ki a számon, csak nem tudok róla..
    tök abszurd volt, de utólag vicces. biztos rajzolnék róla egy stripet, ha tudnék! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ha ez velem történt volna, én TUTIRA rajzoltam volna belőle stripet! Érdekes világban élünk.
    Ugyanakkor meg tudom érteni a nőt is. Nem értek vele egyet, vagy ilyesmi, de ma konkrétan nekem is olyan napom van, hogy ha még egy valaki elém áll azzal, hogy be akar iratkozni vagy akár csak ki akar venni egy könyvet, hát én esküszöm, szétrúgom a fejét (mivel én nem vonulhatok el sírni). Van, amikor az ember nem bírja tovább, és kirobban belőle a világfájdalom.

    VálaszTörlés
  3. Örkény. Egyperces. "Mindannyian a semmiből jövünk, és visszamegyünk a nagy büdös semmibe."

    VálaszTörlés